Hey Webmasters! New Photo Album Service Launched - Check it out!
APE$ IQ Forum
Welcome to the APE$ IQ Forum. Feel free to write something!
|
||
| Search For Similar Forums · Return to Website | ||
| Viewing Page 1 of 1 (Total Posts: 7) |
| Author | Comment |
|
Victoria
Jun 6, 05 - 5:50 AM |
Ni är så jävla grymma!!!
Måste bara kommentera att jag är helt såld på er! Ni måste vara det bästa bandet jag hört på länge. När har ni nästa spelning i sthlm? Och har ni funderat på att lägga upp texterna till era låtar? Rock on!
|
|
ape
Jun 15th, 2005 - 1:51 AM |
ojoj vilket trevligt litet inlägg! hur kommer det sej att du känner till oss? svar på frågor: 1. nästa spelning i stockholm blir när någon arrangör tar mod till sej att boka oss... vi kan ju va lite ehum.. "spontana" ibland... 2. texterna kommer på hemsidan så fort webbmasters dator är rensad från virus! |
Danny the Horned Beast
Jun 19th, 2005 - 4:45 AM |
****.. Har inte lyssnat på *****fied på evigheter, trycker in den i CD-spelaren.. Och vad händer?? Jag blir galen och börjar, in min baksmälla och huvudvärk, att hoppa å slå på väggarna å ****.. SATAN vilken urladdning.. Man glömmer så lätt, man är ju bara en människa.. Ser fram emot Kixxville.. Ni får fan ta å komma till Linköping oxå.. Ett tips är The Rock.. http://therockbar.com/ Se till att få snacka med Romar'n.. Tror att han är snubben som fixar det mesta.. Ingen större scen kanske, men gratis öl och käk + att det hänger jävligt mycket skönt folk där.. Ta er i hampan å dra med er en jolle och ett par guror, för Linköping behöver en öronrensning från all hiphop och powermetal.. Give us hell..
|
|
Victoria
Jul 1st, 2005 - 2:42 PM |
Ja, visst är jag trevlig... Jag såg en spelning med er för ett tag sen och tycker att ni är ett skitbra liveband. Ni var ju väldigt "spontana"... Lycka till med virusbekämpningen! |
|
bänke
Aug 13th, 2005 - 2:28 PM |
apes iq är stockholms bästa rockband...ja egentligen är de sveriges bästa...men man får vara lite ödmjuk ibland |
henkefan
Nov 16th, 2005 - 10:25 AM |
ni e fan grymma ju..crazy lixx, crashdïet och apes iq får sverige att bli 80-talets L.A!!!! |
|
bänke
Nov 16th, 2005 - 11:09 AM |
nämn inte crashdïet och Apes i samma mening |
bravenet.com