Hey Webmasters! New Photo Album Service Launched - Check it out!
APE$ IQ Forum
Welcome to the APE$ IQ Forum. Feel free to write something!
|
||
| Search For Similar Forums · Return to Website | ||
| Viewing Page 1 of 1 (Total Posts: 15) |
| Author | Comment |
Niko Jamuta
Jul 22, 05 - 3:39 PM |
överskattat skitband
INgen annan vågar ju säga det, så jag måste bara säga att ni måste vara ett av de mest överskattade banden just nu. En skara runtomkring er öser lovord, men faktum är att de flesta säkert tycker att ni är ren skit. Så jag tvivlar på att er skiva kommer att sälja så värst mycket... Sorry guys, men man måste få säga vad man tycker |
matte
Jul 23rd, 2005 - 2:59 AM |
huuuh! ja det är ju trevligt att nån vågar vara öppet utvecklingsstörd iaf! |
|
guzz
Jul 24th, 2005 - 1:33 AM |
din mamma!! |
jocke
Jul 26th, 2005 - 10:39 AM |
Överskattat my ass !!!. |
|
ape
Jul 26th, 2005 - 4:01 PM |
niko: med anledninga av ditt inlägg har vi efter kvällens bandmöte beslutat att lägga ner apes iq. rip |
|
bänkt
Aug 7th, 2005 - 2:11 AM |
det var ju väldans tråkigt att höra att ni egentligen är så kassa...det trodde inte jag...jag har således haft fel helatiden alltså |
|
oobum
Aug 13th, 2005 - 7:00 AM |
fan då har man lyssnat fel.. jämfört med skitband som backyard babies osv är Apes IQ bra mkt bättre :) |
|
bänke
Aug 13th, 2005 - 2:27 PM |
indeed they are |
|
Winca
Sep 12th, 2005 - 5:36 AM |
Apes är UNDERskattat band |
|
bänke
Sep 19th, 2005 - 9:04 AM |
ett underskatta skitband är det |
Blom
Sep 24th, 2005 - 3:36 PM |
Rock ska ju vara skitigt, så vad gnäller du om? Menar du att de är kassa så skriver du det istället. Själv tycker jag att Apes IQ är väldans bra, annars hade jag ju inte brytt mig om att gå in på deras sida i över huvudtaget. Förstår inte varför folk som inte gillar ett band måste surfa in på deras sida och gnälla om att de är kassa. Har du inget vettigare att göra, eller?
|
Böris i LKPG
Sep 27th, 2005 - 2:35 AM |
För en som tycker att Good Charlotte är världens bästa punkbad (nej!?) är Apes IQ det sämsta du kan lyssna på.. Men för oss som avgudar skitiga, svettiga människor med känsla för rock n' roll är Apes det fräschaste som har hänt sen Hellacopters tidiga släpp.. Det behöver hända något i rocksverige.. När The Ark och Håkan Hellström anses vara det coolaste som finns, då är nått fel.. Jag bestämmer härmed att Apes IQ är Sveriges bästa rockband just nu.. När kommer skivan till Linköpings skivbutiker??
|
fukkface
Nov 28th, 2005 - 1:49 PM |
sug min *** din jävla bananknullande babian arsel, käft och låt oss njuta av denna jävlans grömma musik! vill du att vi alla ska säga vad vi tycker om såna som diG!?
|
|
ape
Nov 29th, 2005 - 7:35 AM |
ord å inga visor.. hehe! |
|
Karman Hardon
Jan 22nd, 2006 - 12:32 PM |
"det fräschaste som har hänt sen Hellacopters tidiga släpp"...? Jo tjena! Jag gillar APES IQ men fresh är det fan inte. |
bravenet.com