FORUM SMKA PAHANG

Forum ini bertujuan memupuk interaksi berfaedah sesama warga pelajar dan juga para guru. Berbicaralah dan berbincang dengan tenang serta bahasa yang budiman.

Forum: FORUM SMKA PAHANG
Start a New Topic 
   Board|Threaded
Author
Comment
mane dak third batch!!!

assalamualaikum...
mm... lame giler x post msg kat cni... time
skolh dlu jer rajin...hehhehehe...
skang ni dah tua n makin tua...
tak kesah dah nak berjanggut ke tak.. hohoho..

mane korang ek dak third batch... dlu kita la yang kecoh2 pasal internet kat skool dlu...
mane korang oi!!!

rajin2 la ek bkak website ni...
kita kasi kecoh balik...
hihihihi...
ok la..
klo free join group kite ni key...

http://groups.yahoo.com/group/gtosmkap/

skang ni dah 75 org members...
THANKS!!!

wassalam...

Email  
Re: mane dak third batch!!!

ni bukan ke hafiz halim yang kawin ngan maslinda ari2

Email   halo  
Get your own FREE Forum today! 
Report Content ·  · Online Photo Albums   Free Blogs   Email Forms   Free Web Hosting 
Powered by Bravenet