FORUM SMKA PAHANG

Forum ini bertujuan memupuk interaksi berfaedah sesama warga pelajar dan juga para guru. Berbicaralah dan berbincang dengan tenang serta bahasa yang budiman.

Forum: FORUM SMKA PAHANG
Start a New Topic 
   Board|Threaded
Author
Comment
MajULaH PelAjAr ForM 3 2oo7 UntuK SmKaP

asllamualaikum..
sy wakil dak p0rm 3 ingin mengucapkn tahniah kepada cikgu man kerana laman web yg cikgu ushakan sudah dipandang ke mata dunia dan bukan mata duitan..
saya harap cikgu boleh usahakanya hingga ke menara gading..cheh!
saya harap web ni berkembang menjadi web yang terulung pada masa kini ..
sy bangge belajar di smkap...
cikgu..sy cadangkan..cikgu tubuhkan permainan teka-teki..
yang mana pelajar berpeluang mengeluarkan teka-teki masing..
seperti ini..."orang apa bercakap dari arah belakan??"




jawapan:tukang gunting rambut..



wakakakak....


d0akan kami berjaya cikgu...

Email  
Re: MajULaH PelAjAr ForM 3 2oo7 UntuK SmKaP

aku mintak budak-budak f3 taun ni jgn buat banyak masalah disiplin sesangat kesian kat cikgu korang tau

Email  
F0rM 3 PaliNg MaJu TahuN Ini!!~~

assalamua'alaikum..
jauh sekali di hati nak buat masalah..
sudah lah tidak pernah membuat masalah,
tambahan **** mahu terlintas di fikiran.,..
jauh sekali...
janganlah kaknda gusar di hati...
cheh!ape punye ayat..lar nie...
bye..

Email  
Re: F0rM 3 PaliNg MaJu TahuN Ini!!~~

hye dak F3...leh kite knl2?? sy student shah pekan

Re: MajULaH PelAjAr ForM 3 2oo7 UntuK SmKaP

tolon ar...bakpe le bdk2 form 3 2007 ni bajek trlebih!!!!ingat die tu baek sgt ke?

Re: MajULaH PelAjAr ForM 3 2oo7 UntuK SmKaP

MSTI R BEK....SKE ATI DIE JE NK SOUND DAK PORM 3 07....DAH KUAT SGT DAH K????????/ KLU KUAT SGT?????????BRT M16 BPE???????????? HA JWB RRRRRRRRRR...

Re: MajULaH PelAjAr ForM 3 2oo7 UntuK SmKaP

mati la korunk

Get your own FREE Forum today! 
Report Content ·  · Free Blogs   Email Forms   Free Guestbooks   Cheap Domains 
Powered by Bravenet