FORUM SMKA PAHANG

Forum ini bertujuan memupuk interaksi berfaedah sesama warga pelajar dan juga para guru. Berbicaralah dan berbincang dengan tenang serta bahasa yang budiman.

Forum: FORUM SMKA PAHANG
Start a New Topic 
   Board|Threaded
Author
Comment
Perkara yg SERIUS!!!

Assalamualaikum...Dah lama tak datang SMKAP...rindu nak jumpa kengkawan...camner smkap skrang?dengar criter, banyak masalah, ramai budak berdating...sampaikan pengawas pun dating!!!!harap semua warga SMKAP ambik ihtimam dengan perkara ni supaya tak berlarutan...dulu2 sblm saya kluar skolah, takder la serius sgt...tapi skarang!lagi satu,saya dengar criter budak2 ni, ada cikgu tak kamcing,bergaduh,btul ker?kalu apa yg saya cakap ni tak betul,saya mintak maaf & tolong betulkan saya tapi kalu betul...saya cuma boleh berdoa supaya kedamaian Smkap kembali mcm dulu...
P/s:kepada sesiapa yg mengenali diri...harap rajin2lah hantar E-MEL!!!Assalamualaikum...

Email  
Get your own FREE Forum today! 
Report Content ·  · Online Photo Albums   Free Blogs   Email Forms   Free Guestbooks 
Powered by Bravenet