FORUM SMKA PAHANG

Forum ini bertujuan memupuk interaksi berfaedah sesama warga pelajar dan juga para guru. Berbicaralah dan berbincang dengan tenang serta bahasa yang budiman.

Forum: FORUM SMKA PAHANG
Start a New Topic 
   Board|Threaded
Author
Comment
Isu kapel di sekolah

assalamua'laikum..
web nie memang sesuai untuk tontonan ramai..
semua lapisan masyarakat..
jadi..boleh ke kapel2?(tetibe jerk)
cuba anda semua terangkan?

Email  
Re: DAK SHAH PEKAN NIY

SY PUN XSETUJU KAPEL2 NI.KAPEL HARAM

Re: Isu kapel di sekolah

bley jek.. nak kapel..kapel ler... nanti dah kuar sekolah aa kenangan manis skit...hahaha

Email  
Re: Isu kapel di sekolah

cam 2 r dak melayu kite

Re: Isu kapel di sekolah

ENTH R.TIME JE R.............

Re: Isu kapel di sekolah

Assalamualaikum

Isu couple ni terlalu subjektif lah,semuanya terpulang kepada individu yang sedang bercouple. Apa tujuan mereka bercouple? Ada yang saja nak tunjuk kononnya saham mereka tengah naik,ada yang terikut-ikut kawan yang bercouple dan boleh jadi macam-macam sebab lagi. Tapi bagi saya tak perlu couple di sekolah,tak mendatangkan apa-apa kebaikan pun. Malah mungkin akan mendatangkan 'peristiwa' yang tak bagus dan akan membusukkan nama sekolah (paham2 sajalah).

Email  
Get your own FREE Forum today! 
Report Content ·  · Online Photo Albums   Free Blogs   Email Forms   Cheap Domains 
Powered by Bravenet