Return to Website

Brukerforum

Velkommen til et brukerforum for LPG brukere.

Et rendyrket LPG forum.

Brukerforum
Start a New Topic 
Author
Comment
Hvorfor stengt?

Et hjertesukk:
En ting jeg ofte har lurt på etter jeg fikk innstallert gassanlegg i bilen min er, hvorfor har Shell på Lillehammer ofte sin gasspumpe steng? enten tom eller så er det noe feil på den? De unge jentene som jobber der, kan sjelden svare hvorfor det er slik eller når det kan ventes tilbake..
Er noe frustrerende når det ikke finnes andre i rimelig omkrets, enten må du til Ringebu opp i Gudbrandsdalen eller til Rudshøga ( mot Hamar), men da bør du satse på å være der men se er åpne, og det er ikke like lett når man jobber sent. De stenger 17 på hverdager og i helgen er det stengt...er noe håpløst å måtte kjøre mange mil før man får tak i drivstoffet, er det noe bevist av det offenlige at det skal være så vanskelig å få tak i gass enkelte steder...jeg bare spør...
Hadde vært fint om det var mer stabilt.... til stede...

Re: Hvorfor stengt?

Jeg har aldri opplevd at Lillehammer går tomt for gass. På mine turer til Vågå har jeg Lillehammer som fyllestasjon.
Mulig at du bor der og merker det bedre enn meg som stikker innom en gang i blandt.

Re: Hvorfor stengt?

Mulig det bare er min uflaks, men den var jo selvsagt stengt for gassfylling her om dagen når jeg skulle fylle der ved en tilfeldig forbipassering.....

Re: Hvorfor stengt?

Jeg har også irritert meg på det samme, flere ganger i vinter har jeg opplevd at de har hatt problemer med pumpa, eller tom tank. Samt sykt lang reparasjonstid.
Fyller der to-tre ganger i uka så det har skapt problemer.
Men i det siste har det virket som at de har oppgradert tanken med elektroniske målere, samt at pumpa ikke bråker så jævlig som den gjorde lenger, så kanskje de har fått oppgradert den noe?
Var ikke brukbart i vinter ihvertfall...

Re: Hvorfor stengt?

Heisann, ser at det er noen som reagerer på at stasjonene er oppe på hverdager til kl 17 og stengt i helgene. Dette er et problem vi sliter med på Rudshøgda. Det er forresten jeg som driver den stasjonen, vi vurderer å gå til anskaffelse av betalingsterminal slik at vi blir 24/7, problemet er at en slik terminal koster veldig mye og det er ikke stor pågang etter kl. 17. Er det et ønske at vi setter opp betalingsterminal kan dere jo gi meg en tilbakemelding på dette.