Return to Website

Brukerforum

Velkommen til et brukerforum for LPG brukere.

Et rendyrket LPG forum.

Brukerforum
Start a New Topic 
Author
Comment
Gass måler.

Jeg har tank på 150 liter og alle 4 lyser ved full tank. Etter ca 200 km lyser det i 3 dioder. Etter 400km er jeg ned til 2 og etter 500 så lyser det rødt.
Jeg fyller opp gassen og det går 75 liter. Tanken tar 129 liter.
Det har vært justert mange ganger til ingen nytte.

Re: Gass måler.

Hver eneste gang jeg kjører til Gasspesialisten i Sarpsborg, finner de feilen med gassmåleren og justerer for riktig virkning.
Justeringen viser seg å holde til jeg bruker opp gassen og det viser seg at måleren er akkurat som før justering.
Jeg har tatt montøren for løgn og bortforklaringer flere ganger og det inntrykket jeg sitter med at han prøver å gjette seg frem uten peiling.
Når han føler trykket fra meg, klager han og sier at jeg stiller urimelig krav.
Blandt et urimelig krav jeg stilt var at jeg ikke godtok en vaskemaskin slange som EGR rør i motorrommet. Det fordi riktig slange var ikke å oppdrive, til og med VW fabrikken måtte gi tapt.

Re: Gass måler.

Hvilken tank type har du? I hvilken område bor du?

Re: Re: Gass måler.

Jeg har en Stako 150 liters tank. Jeg bor i Fredrikstad.

Re: Gass måler.

Skader ikke å få det utbedret hos noen som viser litt mer service. Du har jo leverandører i Oslo som er proffesjonelle på kundeservice. Stako er jo et kjent merke som mange leverer.

Re: Re: Gass måler.

Advokten foreslår at anlegget blir vurdert av noen andre og evt demonteres og nytt anlegg monteres et annet sted.
Jeg tar kontakt med ServiceXperten som jeg har vært i kontakt med i forbindelse med brannen.