Return to Website

Brukerforum

Velkommen til et brukerforum for LPG brukere.

Et rendyrket LPG forum.

Brukerforum
Start a New Topic 
Author
Comment
Gassbil eierforening..

Jeg er en meget fornøyd eier av Dodge Durango Tristar, som er bygget om til gassdrift ved GassBil i Bærum.
Jeg lurer på om det finnes noen interesseforening for oss GassBil eiere i Norge. Hvis ikke, burde vi kanskje forsøke å danne dette.
Først og fremst for eventuellt å kunne påvirke myndighetene mht til regler og avgifter, men også for å kunne koordinere og bedre service fra leverandører av tjenester. Kanskje også for å kunne få til f.eks treff for gassbil eiere. Det er jo flest store biler, men også biler helt ned i pizzabil størrelse som er ombygd.

Re: Gassbil eierforening..

Jeg har en Dodge Ram 1500 (Tristar) og er strålende fornøyd med bil og LPG. En forening for eiere er en god ide, sett i gang de som har tid og anledning.

Re: Gassbil eierforening..

En gassbilforening in Norge??? En slik forening hadde aldri overlevd i mange timer etter stiftelsen men tanken er god.
Hva hjelper det å danne en forening når interessen for dette forumet som er det eneste i kongeriket er så liten.
Inlegget kan virker negativ men slik er livet.

Re: Gassbil eierforening..

7 måneder etter første innlegg......bare beviser at jeg er ikke en optimist men en realist.
Interessen er bare ikke eksisterende. Polen er landet for å samle interessen for en gassbil forening.
Norge med det beste i gass håndtverk taper i interessen for gassbiler.
Vi må bare innse at av og til er livet urettferdig når de beste taper.....