Return to Website

Brukerforum

Velkommen til et brukerforum for LPG brukere.

Et rendyrket LPG forum.

Brukerforum
Start a New Topic 
Author
Comment
Selvbetjent LPG-stasjon på Jæren?

Jeg savner en selvbetjent LPG-stasjon på Jæren, gjerne på Bryne, Nærbø eller Varhaug.

Slik oppleves dagens fyllestasjoner:

Shell Mariero: Gammel, men stillegående pumpe. Har opplevd flere ganger å stå i pølsekø i 15 minutter for å få lov å betale.

Shell Forus: Gammel bråkete pumpe (hørselvern påkrevd), må også der inn for å betale.

Statoil Sola: Gammel bråkete pumpe (hørselvern påkrevd), må også der inn for å betale og må også legge fra meg førerkortet før fylling.

Flaskegass Nærbø: Gammel manuelt betjent pumpe (hørselvern nesten påkrevd der også), betjeningstid 15-18 på hverdager.

Neste fyllestasjon finnes ikke før i Kristiansand!

Jeg ønsker meg en selvbetjent pumpe med kortautomat slik som i Longumkrysset i Arendal, makan til god fyllestasjon skal en lete lenge etter.

Håper noen som leser dette kan gjøre noe med saken, det er en god del på Jæren som kjører på LPG.

Re: Selvbetjent LPG-stasjon på Jæren?

Hei!

Det vil komme automatbasert fyllestasjon på Jæren.
Det er noen ting som skal falle på plass først, men tror helt sikkert at man vil komme langt iløpet av 3 og 4 kvartal i år.


Mvh
Svein-Arne Brokke
LPGAS(Tidligere LPG Norge AS)http://www.lpgnorge.no/stasjoner.html

Re: Selvbetjent LPG-stasjon på Jæren?

Det er bra, da venter jeg med lengsel.

Re: Selvbetjent LPG-stasjon på Jæren?

Med Statoilkort trenger du ikke å legge fra deg førerkortet og betale inne. De har kortautomat og har hatt det lenge. Grunnen til at de praktiserer at du må legge førerkortet inne er at det er så mange som fyller og stikker.

Re: Selvbetjent LPG-stasjon på Jæren?

Ser Gas Tech har åpnet en på Randaberg. Kr 4,49 pr liter, og kortautomat. Prøvde den for ett par uker siden og den fungerte meget bra.

Re: Selvbetjent LPG-stasjon på Jæren?

Vet du om det finnes noen som kan ta service på bigas anlegg i rogaland? ser ut som jeg må til østlandet for å gjøre dette.