Return to Website

Brukerforum

Velkommen til et brukerforum for LPG brukere.

Et rendyrket LPG forum.

Brukerforum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Shell pris i Asker nå 4,88 (før 5,28).

Vi har holdt igjen prisøkning på gassen lenge nå. Men plattsen (gassprisen fra produsent) har økt kraftig etter nyttår. Imdidlertid ser det ut som at prisen er på vei ned igjen fra og med mars. Vi håper derfor å redusere prisen igjen så raskt som mulig. Vårt mål er fortsatt å levere billigst gass i Norge.

Så vi håper å få deg tilbake som kunde FAL. Mvh Gas Tech AS

Re: Shell pris i Asker nå 4,88 (før 5,28).

Gas Tech
Vi har holdt igjen prisøkning på gassen lenge nå. Men plattsen (gassprisen fra produsent) har økt kraftig etter nyttår. Imdidlertid ser det ut som at prisen er på vei ned igjen fra og med mars. Vi håper derfor å redusere prisen igjen så raskt som mulig. Vårt mål er fortsatt å levere billigst gass i Norge.

Så vi håper å få deg tilbake som kunde FAL. Mvh Gas Tech AS

Kommer tilbake når dere atter er billigst :-). En ting som kan forbedre konkurranseevnen, er om dere har mulighet/vilje til å bli registrert som "Bensinstasjon", slik at de med kredittkort ala Cresco Car får rabatt ved bruk av kortet på pumpa deres.
Når det gjelder produsentprisen registrerer jeg at denne har ligget på hele DKr. 7,55 i Danmark, altså over det dobbelte av hva den er her i landet. Får ikke håpe vi ender opp på deres nivå!

Re: Shell pris i Asker nå 4,88 (før 5,28).

Gas Tech
Vårt mål er fortsatt å levere billigst gass i Norge.

Så vi håper å få deg tilbake som kunde FAL. Mvh Gas Tech AS

Dere er fortsatt billigst da Shell har hevet prisen til 5,65.

Re: Shell pris i Asker nå 4,88 (før 5,28).

Spranget fra 4,88 til 5,65 er jo betydelig, 15,8% økning over natta :-(
Nei, jeg bytter ut Shell som fast leverandør...

Re: Shell pris i Asker nå 4,88 (før 5,28).

Gas Tech
Vi har holdt igjen prisøkning på gassen lenge nå. Men plattsen (gassprisen fra produsent) har økt kraftig etter nyttår. Imdidlertid ser det ut som at prisen er på vei ned igjen fra og med mars. Vi håper derfor å redusere prisen igjen så raskt som mulig. Vårt mål er fortsatt å levere billigst gass i Norge.

Er det lov å håpe på "nice price" denne sommeren også?

Re: Shell pris i Asker nå 4,88 (før 5,28).

Må ikke glemme at Grorud ikke er så langt fra Asker da... de har 4,88 fortsatt. Tanker der fast jeg med mine to biler.