Return to Website

Brukerforum

Velkommen til et brukerforum for LPG brukere.

Et rendyrket LPG forum.

Brukerforum
Start a New Topic 
Author
Comment
Lpg forhandlere

Begynne med det positive da, kjøpte meg bil for lpg for noen uker siden og er kjempe fornøyd!:-)
MEN! skuffelsen begynner og bli mange alikevell nå jeg gang på gang kommer til en lpg stasjon som enten er tom, eller stengt pga att den ikke er åpen 24 timer i døgnet. På Selsverket har det snart vært tomt en måned, på vinstra var det tomt i et 2-3 dager og da jeg stoppet på Brummundalen var det heller ikke mulig og fylle, sikkert tomt der og!!!!!!Men all ros til gutta på Ringebu, alltid gass og få, lett tilkomst, stor plass så det tilogmed går an komme innom der med campingvogn.
LPG forhandlere, dere har mye og lære av de, lag go plass, sett opp skilt så det ihvertfall går an finne dere, få opp kortautomat og sist men ikke minst sørg ihvertfall for att dere har noe vi kan fylle på tanken da!!!!

Re: Lpg forhandlere

Du kjøpte LPG bil for noen uker siden og gang på gang kommet til tom stasjon.....jeg har kjørt på LPG i 5 år og fartet mye rundt omkring i og utlandet. Jeg snakker om 150,000 km og opplevd kun en gang der tanken var tom. To ganger opplevd jeg at de fylte på tanken og måtte vente for å fylle.
Uflaks kaller jeg det and du opplevd det så mange ganger i løpet av noen få uker.

Re: Lpg forhandlere

Har kjørt gass siden 2000, blir elleve år det. Kan vel si at jeg i Norge har opplevet bomtur på fyllestasjoner rundt en 20 ganger på de årene.

I flere år fylte jeg hver dag. Nå er det vel en 4 ganger i måneden jeg fyller opp min 180 liters tank.

Som Indian sier, maks uflaks muligens....