Return to Website

Brukerforum

Velkommen til et brukerforum for LPG brukere.

Et rendyrket LPG forum.

Brukerforum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Gassdrift.no

Jeg vil sterkt anbefale deg å installere et anlegg som det er flere i norge som kan ta service på.

GFI Teleflex er sikkert bra, men det hjelper lite hvis f.eks Gassdrift går konkurs og du må til utlandet for å få service.

Sjekk ut hvem som driver med autogas/LPG i området der du bor og velg et kurant merke som det er flere enn en som kan ta service på.

Mvh
André

Re: Gassdrift.no

Ja Gassdrift har vel gått konkurs en gang før, og hvem er det som server deres gamle merke Bigas nå? Tror ikke GFI Teleflex er av noen spesielt bedre kvalitet.

Re: Gassdrift.no

Har /hatt 2 biler fra Gassdrift med Bigas anlegg. Begge måtte injektordysene skiftes på etter ca. 1 år.Fikk montert begge anleggene før Gassdrift gikk konkurs sist gang. Umulig å få tak i på telefon den gang. Anleggene har fungert greit etter dyse bytter. Dette ble utført av Even på Autogassenteret i Skotselv. Even er etter min erfaring og har hørt fra andre en av norges dyktigste på ombygging og har gjort det i mange år.han monterer/ anbefaler hovedsakelig Prins anlegg. se http://autogassenteret.no/ for info. Appropo : han tar også service på Bigas anlegg.
Har også en bil med BRC anlegg og hatt kontakt med mekaniker på Transrep as i oslo. La frem et problem pr telefon og fikk svar : bytt sensor - det kan du bytte enkelt selv- sender deg delen i posten - fikk den 1 dag senere.Virker som de har peiling. Godt fornøyd jeg.De er Gas Tech AS forhandler av BRC anlegg.

Lykke til med ombygging og valg av anlegg