Return to Website

Brukerforum

Velkommen til et brukerforum for LPG brukere.

Et rendyrket LPG forum.

Brukerforum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: lpg stasjoner ute av drift e18 kristiansand,sandefjord

Indian: Han spurte ikke om fremtidsprognosene for gassbruk i Norge. Uansett, hvilket velfundert grunnlag ligger til grunn for dine negative fremtidsutsikter?

Angående nedetid, jeg har opplevd dette en gang på den lokale Shell stasjonen siden jeg investerte i gassbil for 4 måneder siden. Varte i litt over 1 uke.

Det ligger vel i gassens natur at system for påfylling er mer avansert og fiklete. Det er sikkert folk som har hjerneblokk når de skal fylle som herper pumpene. Så en fyr i dag som på død og liv skulle vrikke pistol og bajonettkobling fra side til side før han trykket inn fylleknappen.

Re: lpg stasjoner ute av drift e18 kristiansand,sandefjord

Hei!

Har nok opplevet at det er mye nedetid på gassfyllestasjonene, dessverre. Særlig i det siste. Mulig det har vært værre med å få tillatelse til å reparere nå etter den tragiske gassulykken ved Mills i Fredrikstad. Shells pumpe i Fredrikstad var ute en stund med dette som oppgitt årsak, og på Svinesunsdsparken (Halden) har det vært stengt i mange uker. Blir jo til at jeg fyller ved halv tank bare fordi jeg er ved ei pumpe som faktisk funker..

Håper eierne holder ut og reparerer pumpene løpende selv om det kan virke som om det blir færre og færre LPG-brukere. Kan ikke huske at jeg har måttet stå i kø på ei pumpe på et års tid. Har kjørt LPG i 5 år.