Return to Website

Brukerforum

Velkommen til et brukerforum for LPG brukere.

Et rendyrket LPG forum.

Brukerforum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Høye gasspriser i grenlandsområdet

Ja kan bekrefte at stasjonen 10km sør for Stathelle. Har en bedre pris og god service , der er det også mulig å få en avtalt pris rabatt om du fyller der ofte.
Slikenstasjoner trenger vi, og bør bruke de så vi kan beholde de.

Re: Høye gasspriser i grenlandsområdet

Skjønner ikke klagingen , fyllte gass hos shell vegsund ved Ålesund idag , pumpepris viste 7,99 , når jeg betalte i kassa viste kvittering 8,99 , jeg eksploderte selvfølgelig , dama i kassa sjekka med sjefen som hevder at dette er sentralt styrt ,
prisen var økt idag , jævla ********* og svindel ..............

Re: Høye gasspriser i grenlandsområdet

Med sånne priser kan man jo like gjerne kjøre på bensin. Her i Oslo er propanpusherene fornuftige og tar 5.88 kr/liter. De siste ukene har jo oljeprisen falt, høres ut som dere blir ribbet i Ålesund.

Re: Høye gasspriser i grenlandsområdet

I dag ble jeg frustrert når jeg skulle fylle gass på Shell i Aksdal i Rogaland. For 2 uker siden da jeg fylte var prisen på 6.15 kr/l. I dag var prisen 8.99 kr/l.

Norges dyreste? Er jo nesten ikke noe poeng å kjøre på gass når Shell tar blodpriser som dette.

Re: Høye gasspriser i grenlandsområdet

Det virker som om Shell har skrudd opp prisen over hele fjøla.
Her i Stavangerområdet ligger prisen hos Shell nå på Kr 8.24

Det er nesten 2 kroner mer enn Gas Tech as på Randaberg som har ligget på Kr 6.29 i mange måneder nå.

Gjett hvor jeg fyller opp tanken.. Stillegående pumpe har de også.

André

Re: Høye gasspriser i grenlandsområdet

I følge Shell bestemmer et firma som heter Kosan gas utsalgsprisene og vedlikeholder pumpene. Og skammelig høye priser tar de.

Håper LPG Norge åpner noen pumper her på vestlandet, Shell trenger konkurranse.