Return to Website

Brukerforum

Velkommen til et brukerforum for LPG brukere.

Et rendyrket LPG forum.

Brukerforum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Stort sprik i gassprisene

Ulf
Gassprisen var svært lav i mai 2012, og har i følge mine grafer ikke vært så lav siden 2001.

Når det gjelder LPG betalte jeg 5,76 i mai 2012. Laveste i 2012 var 5,26 i juli.
Til sammenligning var prisen 3.99 når jeg konverterte i august 2009.
Har vekslet mellom GasTech og Statoil Bryn avhengig av hvem som ligger lavest i pris (inkl. rabatter).

Re: Stort sprik i gassprisene

Selv innen samme kjeden spriker prisene kraftig. 2 Kr forskjell mellom Oslo og Moss (LPG Norge).

Re: Stort sprik i gassprisene

Ja, det er akkurat hva jeg mener, hadde bensin eller diesel prisen variert med over 25% fra en by til en annen hadde det blitt rene halleluja stemning med minus fortegn både fra bilister og journalister, ser da bort fra hvis et er en kampanje gående, men her er det jo faste annonserte priser.
Må vel være noe både for NAF og caravan klubben å kjempe for.

Re: Stort sprik i gassprisene

Hans Ånensen
Må vel være noe både for NAF og caravan klubben å kjempe for.


Personlig så mener jeg at til mindre oppstand det blir rundt LPG priser til større er sjansen for at ingen politikker får øynene opp og skal ha inn noen avgiftskroner.

Re: Stort sprik i gassprisene

FAL
Selv innen samme kjeden spriker prisene kraftig. 2 Kr forskjell mellom Oslo og Moss (LPG Norge).


Disse kjedene blir ikke som bensinkjeder. Disse driftes av privatpersoner som leier/ har avtaler med LPG Norge. Eier setter prisen selv. Jeg mener at det ikke er noen prispolecy på tvers av stasjonene her.