Return to Website

Brukerforum

Velkommen til et brukerforum for LPG brukere.

Et rendyrket LPG forum.

Brukerforum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Nytt servicesenter for lpg-biler i Stavanger region

Jeg er i en prosess med å få flyttet eksisterende LPG-tank fra varerommet til plass hvor reservehjul i dag er plassert under bilen.

Jeg kontaktet pr epost Dekkbutikken Ålgård rett etter at jeg ble kjent med at de skulle starte nytt LPG-servicesenter, hvor jeg spurte om mulighet for at de kunne montere ny tank for meg. Det gikk lang tid uten at jeg hørte noe, og jeg valgte dermed å ringe. Jeg fikk til svar at de ikke hadde glemt meg, og at jeg igjen skulle bli kontaktet. Tiden gikk, og jeg ringte igjen, med samme beskjed om at jeg skulle bli kontaktet. Jeg har etter dette sendt flere eposter, uten å få noe svar tilbake. Det er nå mer enn ett halvt år siden første kontakt.

Jeg ble glad når jeg ble kjent med at nytt servicesenter skulle etableres i Stavanger-området, men jeg blir trist når kundebehandlingen er så slett som i mitt tilfelle.

Jeg skal ikke spekulere videre i hvorfor jeg ikke får svar. Dekkbutikken Ålgård kunne i det minste gitt meg tilbakemelding om at de ikke ønsket oppdraget, om dette var tilfelle.

For øvrig ønsker jeg de lykke til med driften, men med råd om å ivareta kundene sine med respekt.