Danish Naval History Web Forum

Danish Naval History Web Forum
This Forum is Locked
1 2
Author
Comment
Er hjemmesiden gået død?

Hej

Dette er nu mere en henvendelse til Johnny...
Synes godt nok det er længe siden der har været opdateringer på din hjemmeside! Får vi snart noget at se igen?

Mvh. Casper Olsen

Re: Er hjemmesiden gået død?

Tror egentlig bare at Johnny har andre ting at se til i den senere tid. Det har han også selv givet udtryk for tidligere. Men uomtvisteligt er det, at det har været et sløjt år på Naval history.dk. I 2007 og 2008 var der rundt regnet omkring 80 opdateringer om året. I 2009 har der været 19 hvoraf de fleste lå først på året.

Det er Johnnys hjemmeside og han har ingen forpligtigelser over for os eller andre, til at vedligeholde siden. Men når det er sagt, så er vi nogle stykker der har haft stor glæde af siden, og nydt godt af Johnnys store viden og interesse for flåden. Og det er med den anskuelse at vi er nogle stykker der ærgrer sig. I hjemmesidens tidligere år, var vi jo nok lidt småforkælede, med alle hans opdateringer og gode historier om værnet.. Han har mange gange været først med uddybende og interessante historier [(;-)].
Vi må jo bare håbe at Johnny får tid til hjemmesiden igen. Dog skal man jo nok ikke forvente samme niveau som tidligere, da Johnny højest sansynlig, som os andre, taber interessen og gnisten med tiden(som nu!).

Jeg er rent faktisk ret imponeret af Johnnys store arbejde med siden. Han har i 6-7 år måned efter måned opsøgt og reseachet materiale, holdt hjemmesiden ajour uden at tjene en jante på det. Det er guld værd. Men det er der ikke nogen der kan fortsætte med i det uendelige,- selv ikke Johnny!..

Hatten af for ham og hans hjemmeside!

mvh Karlgunnar!

Var nu heller ikke endvidere kritik!
Og forstår også godt han har andet ... Men sidst der skete noget var i Juni . Mere derfor.

Mvh. Casper Olsen

Enig Casper. Det er lidt trist! ...

Karlgunnar.

i mellemtiden... kan man læse denne fra en ny pensioneret sømand...

http://www.holmersoegaardshjemmeside.dk/20570344

Karlgunnar
Det er lidt trist! ...

ENIG

Hjemmesiden er ikke gået død?

Hej til alle jer!

Bare rolig, webmaster er ikke gået helt "død", og jeg er faktisk i gang med at få indhentet det "forsømte"!

Inden længe skulle hjemmesiden gerne være tilbage på "fulde" omdrejninger.

Hilsen Johnny

Re: Hjemmesiden er ikke gået død?

Det skal vel ikke være Webmaster alene som sejler skibet. Der må være mange andre, gamle som yngre marinere, som har en historie eller andet at bidrage med.
Med orlogsmæssig hilsen. Jørgen

Hej Johnny!

Det lyder godt, vil jeg/vi se frem til

Jørgen.
Det ved jeg skam godt i kan, men det er jo kun i forum. Og desuden er jeg ikke den store fan af historier via et forum, da folks fantasi kan løbe afsted med dem.
Det er kun Johnny der styrer opdateringen på hjemmesiden og ved han har kontakt til søværnet og får viden fra dem, derfor mere pålideligt, efter min mening - hvis man altså vil vide noget specifikt eller have nyhederne omkring SVN.

Mvh. Casper Olsen

Hej Casper.

Hvis du kan komme med en anekdote/historie fra livet i Søværnet, kan man da sende den til Johnny. Hvis den så ellers bliver godkendt, kan den da komme på hjemmesiden.

Kargunnar

Korrekt. Men synes bare ikke man rigtig ser noget af den slags?... Mere derfor jeg hentydede til at det kun foregår her i forum.

Mvh. Casper Olsen

bare en tanke...

johnny Balsved...

Du må da kende Holmer søgaard ik?
ca. samme alder og tid i søværnet...

Kære Johnny.

I dag den 10 dec. 2009 - Er det gået 9 måned, uden du har skrevet noget på, din så fremragende hjemmeside, kun 2 - 3 små ting er kommet på. Den 6. okt. 2009. Skrev du "Inden Længe" - "For fulde omdrejninger" Ja som andre skriver, vi kan bruge andre hjemmeside. Men det er ikke det samme, vi/jeg savner dine kommentare, ang. Vores SVN.

Håber det kommer lidt nyt inden Julen, ikke en gang Jule er mere på din side, før til Jul var det små grangrene med kugler og lys på...

MvH
FOK

Noget sker der da. Boganmeldelser er opdateret. Også skibslisten er opdateret - så mon ikke det efterhånden er ved at komme i sving.

Mojn...

"Skibsklasser" Er ikke helt opgarderet. Da MHV 911 Stardig, står som underbygning. Måske en lille fjel 40 som man siger. MHV 911 er navngivet BOPA.

MvH
Rudi

Dav Rudi.

Hvad er en fejl 40 - Er det et Søværn slang ?

Hilsen
Kaj K.

Nej - "Fejl 40" er computerslang for en fejl der starter 40 cm fra skærmen, altså i en brugers hoved.

Hej.

Jeg hopper en gang i stolen. Den rød boks var væk på siden. Jubi noget nyt på siden. Jeg klikker ind på MHV 900 - kl. Jeg viste at MHV 911 stod som under bygning.
Men jeg blev meget skuffet. Ikke nogen ændring Taster lidt rundt - Nej ikke noget nyt. Den store ændring var. At Jule klokkene var taget af siden.

Ja det er din side Johnny - Men du har holdt os tilbage mange gange, med det vare ikke længe, Personligt tro jeg ikke der kommer mere nyt - Jeg tvivler meget...

MvH
Gasten.

Gasten
Hej.

Jeg hopper en gang i stolen. Den rød boks var væk på siden. Jubi noget nyt på siden. Jeg klikker ind på MHV 900 - kl. Jeg viste at MHV 911 stod som under bygning.
Men jeg blev meget skuffet. Ikke nogen ændring Taster lidt rundt - Nej ikke noget nyt. Den store ændring var. At Jule klokkene var taget af siden.

Ja det er din side Johnny - Men du har holdt os tilbage mange gange, med det vare ikke længe, Personligt tro jeg ikke der kommer mere nyt - Jeg tvivler meget...

MvH
Gasten.

jeg er enig, Desværre

Arrh.. drenge.

Nu skal I være rimelige.

At Johnny fjerner den røde tekstboks er jo ikke ensbetydende med at alt er blevet opdateret på siden og at der slet ikke er fejl på siden mere. Det betyder tværtimod at han HAR opdateret noget på siden. Dette kan så ses længere nede af forsiden under opdateringer!

Der er 5 opdateringer den 3 januar 2010 herunder:
- Flagdage
- Adoptionsbyer
- Mindesmærker
- Mindetavlen
- Hvem forsker Hvad?

Hverken mere eller mindre. (og så har han da ikke endgang skrevet noget om juleklokker )

Karlgunnar

arrrr lidt ældre :D

ja er delvist enig.

jeg savner johnny's nyheder efter hånden

Mvh
Daniel

Så er der atter gået et år og det slog mig, at jeg efterhånden er holdt op med at se på selve hjemmesiden, men går direkte til "Debat Forum". Det er nu snart et år siden at Johnny kom med sin seneste "spinkle" opdatering så man forventer ikke at der er sket noget siden sidst!..

Det er over 1 år siden at Johnny meddelte og jeg citerer:

"Hej til alle jer!

Bare rolig, webmaster er ikke gået helt "død", og jeg er faktisk i gang med at få indhentet det "forsømte"!

Inden længe skulle hjemmesiden gerne være tilbage på "fulde" omdrejninger.

Hilsen Johnny"

Den postede han den 6 oktober 2009...!

I mellemtiden har der bl.a. været Søværnets 500 års jubilæum , dåb af den nye fregat og nedlæggelsen af Søværnets helikoptertjeneste. Disse begivenheder er ikke at finde på Naval history... og det skuffer jo lidt!.. Især søværnets jubilæum, havde jeg visse forventninger om at Johnny ville have skrevet om..

Om vi vil det eller ej og det kan vi ærgre os til vores dødsdag over, så tror jeg altså ikke at Johnny magter/lyster, at tilføre hjemmesiden mere af sin energi. Det er dog stadig en imponerende hjemmeside, som mangt en søværnsinteresseret vil få megen info på!..

Al respekt for Johnny og hans arbejde med siden. Det er fantastisk og imponerende, at een mand har kunnet udvikle og opdatere sådan en side og med den profesionalisme, som Johnny har lagt for dagen i en lang årrække!....

- men tror sku æraen er slut!.. desværre!

suk

Mojn

Snøft... I går var det, atter gået et år, hvor Johnny lave en lille opgradering, og den 10 marts 2009. Var den sidste store opgradring. Det er også underligt, han svare heler ikke, på den opgivet mail, har prøvet ca. 6 månede siden, han har ikke engang læst den, har bedt om "Bekræft læsning" Den er ikke kommet.

Her på Siden svare, Johnny hele ej - Måske er det os, som har overtaget Johnnys "Flådens Historie. Da nogle af os, er hurtig ude med SVN. Nyt, eller historisk nyhed, måske tænker Johnny, jeg behøver ikke at opgradre siden, det gør de på Web.Forum.

Vi må håber, at Johnny ser tid til at opgradre flådelisten bl.a. Er IVER HUITFELDT - kl. Stadig ikke søsat mv.

MvH
Rudi

Halløj...

Kan se at der er ved at være noget dødvande på websiden,med opdateringer olign. Jeg syntes det er rigtig synd.Man kan jo se, at der er lagt en masse kræfter i denne side igennem en årrække,med god dækning af det hele.Flot stykke arbejde!Bare synd nu at det smuldre...Man kan jo se på besøgsantallet at der er meget stor interesse for siden!
Kunne man se websiden blive administeret andre? Måske Johnny ville tillade dette?
Det ville da være til stor ærgelse for mange at denne side ville "dø".

Frederik Jacques
Halløj...

Kan se at der er ved at være noget dødvande på websiden,med opdateringer olign. Jeg syntes det er rigtig synd.Man kan jo se, at der er lagt en masse kræfter i denne side igennem en årrække,med god dækning af det hele.Flot stykke arbejde!Bare synd nu at det smuldre...Man kan jo se på besøgsantallet at der er meget stor interesse for siden!
Kunne man se websiden blive administeret andre? Måske Johnny ville tillade dette?
Det ville da være til stor ærgelse for mange at denne side ville "dø".

Mojn Frederik.

Jeg tro Johnny Balsved, er ligegald med siden, før tog han hurtig, de volapyk Web. Væk. Hvor en bare skrev. YYY456-TXZET osv. De få´ Nu lov til at blive, jeg tro ikke han tjekker, Web. Forum mere, ja har også set, at IVER,- PETER og NIELS ikke er søsat. Samt FLYVEFISKEN - kl. Stadig er opreativ.

Men han svare, heller ikke mails, man skrive til ham... Ja det er en skam, med siden

MvH
Rudi

Jeg tror Johnny har begravet siden samtidig med at
den danske flåde er blevet begravet. I skam!!!!!
Jeg kan ikke se der p.t er et sejlende regulær
"krigsskib" Der er 3 på vej ja tak. Der er åbenbart
problemer med bemanding inden de er søsat. 3 skibe!!
Hvor er det latterlig.
Over 20 Mia. bruges på forsvaret. Alt bliver beskåret
efter salamimetoden. Hæren mister alt luftværn,artelleri, de fleste kampvogne, også det kraftige panser forsvar er væk. Der er snart kun "kanonføden" tilbage. Det er jo også det billigeste.
Mennesker koster jo ikke noget, sådan tænker man på
Borgen!!!!
Flyvevåbnet får aldrig nye fly, hvor skal pengene
komme fra. Der bliver problemer nok med de 12 nye
helikoptere.
Glistrup får ret- igen. Et skur med en telefon der
siger til fjenden- " vi overgiver os".

- og så har vi aldrig været så meget i krig som vi
har været de sidste 25 år, ikke i flere 100 år måske.

Niels Jensen

1 2

Return to the Web Site (US version) - Retur til Fl├ądens Historie (Dansk udgave)

Copyright 2006-2007 - All rights reserved/Alle rettigheder forbeholdes.

The Design was last updated: 2006-10-16 - Designet er sidst opdateret: 16. oktober 2006