Chrandels Fashion berichten forum

Plaats hier uw bericht / commentaar / vraag.  A.u.b. geen reclame berichten.

Chrandels Fashion berichten forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Geweldige dag

Hello Ellen en Chris,
Onze trouwdag is een geweldige dag geweest. Alles was perfect,prachtig weer en een geweldig goede party! Iedereen vond ons er prachtig uit zien (maar dat wisten we al )en werden we overstempeld met complimenten.Tijdens het dansen is er iemand op de sleep gaan staan en is deze nu gescheurd,jammer maar helaas. Ik denk wel dat jullie die nog kunnen repareren. Ik kom een deze dagen wel langs en breng dan ook Hans zijn kostuum mee die jullie zouden aanpassen als doordraag kostuum.

Hebben jullie de foto's ontvangen? Van mij mag je ze plaatsen op jullie website maar Hans wil dit niet (ons eerste menigverschil in ons huwelijk )

Nog heel hartelijk bedankt voor jullie hulp, advies en de geweldige service.Tot gauw.

Susan Kelders
Boxmeer

Re: Geweldige dag

Beste Susan en Hans,

Het doet ons goed te horen dat alles naar wens is verlopen. Tijdens het passen hier zagen jullie er al uit als een geweldig paar...wij waren er dan ook van overtuigd dat op jullie trouwdag er nog een mooier uitstraling zou zijn die, zoals je zelf al aangeeft, alles perfect heeft gemaakt!

Veel geluk beide en we zien jullie binnenkort terug om het kostuum van Hans aan te passen en zeer waarschijnlijk Susan kunnen we ook je trouwkleed nog repareren.

Groetjes van Ellen en Chris
Chrandels Fashion