Return to Website

Brukerforum

Velkommen til et brukerforum for LPG brukere.

Et rendyrket LPG forum.

Brukerforum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Gassinjektorer som fortsetter å gå, etter at tenningen er slått av.

Hei Reex!

Takk for innspillet. Dette kan være en mulig årsak, men jeg får ikke dette helt til å rime. Som nevnt gikk bilen problemfritt med styringsenheten fra Transrep i en måned uten noen form for problem. Nå har jeg i ettertid skaffet meg en flunket ny styringsmodul fra Polen som jeg har som backup. Siden prisen i Polen var så hyggelig, var dette bagateller å betale sammenlignet med Transrep sin pris. Denne ble også montert og justert, men samme problem kommer periodisk. Riktignok sjeldnere enn før.

Jeg skulle gjerne fått tak i koblingskjema over systemet, men vet ikke helt hvor jeg skal finne dette.

Å kontakte BRC er like vanskelig som å få tak i Barack Obama. Jeg finner ingen e-postadresse eller kontaktskjema på hjemmesiden deres. De er vel ikke interessert i å svare på spørsmål fra "mannen i gata" regner jeg med.

Når det gjelder den andre bilen jeg nevner i posten min, så har også denne fått dette symptomet, så min konklusjon er at det er en seriefeil ute å går. Dette styrkes på bakgrunn av at Transrep sin styringsenhet fungerte perfekt.